Liefdesnest

Nederlands warmste community voor homo's, lesbiennes, bisexuelen en transgenders

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'liefdesnest' (16)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten
Zohra (Crewmember)

Sporen van drugs in de lucht!

Onderzoek naar de luchtkwaliteit in Madrid en Barcelona levert een opmerkelijke uitkomst op. Je ademt in de twee Spaanse steden dagelijks…

Begonnen door Zohra (Crewmember)

0 29 Mei
Zohra (Crewmember)

Wat zijn jouw vakantieplannen?

Nu de lente zo in volle gang is beginnen de zomerkriebels al te komen... Ik vraag me af of er al mensen zijn met vakantieplannen en zo ja:…

3 19 Mei
Antwoord van Kamaitachi
Zohra (Crewmember)

De ENECO Maffia... waarschijnlijk langere tijd niet aanwezig.

Geachte leden, Het ligt niet in mijn aard, nóch bedoeling mijn persoonlijke problemen met het volledige ledenbestand van Het Liefdesnest t…

24 19 Mei
Antwoord van Kamaitachi
Zohra (Crewmember)

Moskou: Politie ramt homo-betoging uiteen

Moskou: Politie ramt homo-betoging uiteen UPDATE 4 - De politie in Moskou heeft de vredelievende homo-betoging met brute kracht uiteengesl…

2 16 Mei
Antwoord van Simone Verhart
Zohra (Crewmember)

NOS zal songfestival heroverwegen bij antihomogeweld

NOS zal songfestival heroverwegen bij antihomogeweld Uitgegeven: 12 mei 2009 16:23 Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 20:17 DEN HAAG/MOSKOU - D…

2 15 Mei
Antwoord van Zohra (Crewmember)
Zohra (Crewmember)

Wat kan er allemaal op het Liefdesnest?

Het Liefdesnest is een dynamische community met buitengewoon veel mogelijkheden. Allereerst zetten we een aantal features op een rijtje waa…

1 23 Mrt
Antwoord van jan
Zohra (Crewmember)

Nieuw jasje, nieuwe start...., nieuw

Geachte leden, Schrik niet, als je op de site komt, ik heb het even een nieuw jasje gegeven :) Nu prijken er een aantal mooie harten als a…

0 22 Mrt
Zohra (Crewmember)

Eventjes rustig aan...

Geachte leden, Jullie zullen wel merken dat ik me even rustig hou op de site. Dat komt omdat ik een klein beetje 'burned-out' ben en even…

2 18 Feb
Zohra (Crewmember)

Geen kinky fotouploads alsjeblieft

Geachte leden, Het moet me toch echt even van het hart want ik begin me er nu toch mateloos aan te ergeren: Het Liefdesnest is een site w…

10 18 Feb
Zohra (Crewmember)

Tarotreading Myrtali verplaatst naar Maart

Hello allemaal, Laat ik allereerst beginnen met ieder lid op Het Liefdesnest een heerlijke Valentijnsdag te wensen. Dit is bij uitstek de…

0 14 Feb

RSS

Info

Simone Verhart Simone Verhart heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Forum

Simone Verhart

Wat een enge stilte he? 1 antwoord 

Door Simone Verhart begonnen in Aankondigingen. Laatste reactie van Zohra (Crewmember) 4 Jul.

IP-tracer

Web Traffic

Badge

Bezig met laden...

DMOZ Open directory project

© 2009   Gemaakt op Ning door Simone Verhart.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Site Meter